Impresszum

A Szolgáltató (Eladó) azaz az üzemeltető cég neve: PHYSIOVIT®
Székhely: 3065 Pásztó, Vár u. 105
Adószám: 32533956-1-12
Számlavezető Bank: CIBHHUHB
Bankszámlaszám: 10700347-75061492-51100005
Képviselő neve: PHYSIOVIT Kft.
Telefonszám:
+36 1 790 9900

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek az Órafoglalási szabályzatban és a Házirendben olvashatók.

 

Órafoglalási szabályzat

  • Kezelések, tréningek pontos, az órarendben megadott időben kezdődnek. A késést pótolni nem tudjuk. 15 percnél nagyobb mértékű késés esetén új időpont egyeztetése, foglalása szükséges.
  • A kezelések előtt adminisztrációs feladatok elvégzésére kerül sor, ezért kérjük érkezzen a lefoglalt időponthoz viszonyítva kb. 15 perccel korábban és jelentkezzen be a recepciónál. Ezáltal az adminisztrációt kényelmesen el tudjuk végezni.
  • Amennyiben a lefoglalt időpontra valamilyen okból adódóan nem tud eljönni, kérjük, hogy legkésőbb 24 órával a kezelés és/vagy a tréning időpontja előtt jelezze ezt felénk Emailben, vagy telefonon. Amennyiben nem jelenik meg, vagy 24 órán belül mondja le időpontját, abban az esetben 1 kezelés árát 100%-ban felszámítjuk. Ha Ön bérlettel rendelkezik és a kezelési időpontját 24 órán belül mondja le, úgy egy kezelés a bérletből levonásra kerül.
  • Kérjük, hogy az állapotfelmérésre és kezelésre korábbi orvosi leleteit, röntgen CT, vagy MRI felvételeit feltétlenül hozza majd magával.
  • A foglalást és telefoni időpont egyeztetést követően Email visszajelzést küldünk a kezelés dátumáról, időpontjáról és helyszínéről, valamint regisztráljuk begetdokumentációs rendszerünkben.

Házirend

  • A PhysioVit, vagy partnereinek épületében kerülnek biztosításra az itt foglalt szolgáltatások, ebből adódóan a (továbbiakban együttes megnevezése: "PhysioVit Sport és Rehab Akadémia") mindenkor érvényes, aktuális Házirendje a kötelező érvényű a látogatók részére.

    PhysioVit  | 1075 Budapest, Károly krt. 13-15 A/2. | | 3065 Pásztó, Vár u. 105. | Telefon: +36 1 790 9900

    PhysioVit Sport és Rehab Akadémia   | 1135 Budapest, Béke utca 23.|  3060 Pásztó, Hunyadi u. 12.| Telefon: +36 1 790 9900

    Ügyvezető: Kanyó Ildikó

     

    A PhysioVit csoport üzleti irányítását a VitWell Kft. végzi, amelynek telephelye a 1135 Budapest, Béke utca 21-29. sz. alatti MeccaGym-ben van. 

     

    1. A HÁZIREND CÉLJA

    1.1. Jelen házirend célja a 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia' területén, vagy bérleti területein folyó tevékenységek működési feltételrendszerének egységes és kötelező érvényű meghatározása, s ezáltal kezelések, tréningek, terápiák céljára használt kezelőkabinok, gyógyítási részleg egyéb helyiségei, valamint a közös területek (várakozó, aula, recepció, mosdók, konyha, lift, lépcsőház, földszinti recepció, mellékhelyiségek, öltöző, zuhanyzó helyiség, előtér, váróterem,folyosók és egyéb az Akadémia működési egységei) használatára vonatkozó jogok és kötelezettségek részletezése az irányadó jogszabályok, hatósági előírások és a létrejött szerződések rendelkezéseinek együttes figyelembevételével annak érdekében, hogy a 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia' ezáltal pedig az épületben zajló tevékenységek sikeres, tartós és kiemelkedő színvonalon történő működését elősegítse.

    1.2. A Házirend minden, a 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia'  valamely helyiségére és működésére, szabályzatára vonatkozóan az órafogllási szabályzat és regisztrációk elválaszthatatlan részét képezi. A PhysioVit kötelezettsége, hogy a Ügyfelekkel megismertesse jelen Házirend szabályait, az Ügyfelek és a PhysioVit kötelessége a Házirend pontjainak betartása. A Házirend módosítása esetén a PhysioVit köteles a módosított dokumentumot minden érintett részére eljuttatni. Ha a jelen Házirend valamely rendelkezése érvénytelen, vagy azzá válik, az nem érinti az egész Házirend érvénytelenségét.

     

    2. A HÁZIREND TERÜLETI HATÁLYA

    2.1. A Házirend területi hatálya kiterjed a PhysioVit szolgáltatások igénybe vételével kapcsolatosan valamennyi helyiségre, működési egység zavartalan működésére, az aktuális szerződések alapján.

    2.2 Irodák, raktárak, műszaki helyiségek - ide tartoznak az irodák, a szerviz-folyosók, raktárak és minden más, a nyilvánosságtól elzárt vagy részben elzárt területek, csak kártyával nyitható ajtók. Műszaki helyiségek alatt minden olyan nyilvánosságtól és személyzettől elzárt területet kell érteni, ahová csak műszaki szakszemélyzet léphet be - területeire látogatónak, vendégeknek belépni még kíséret mellett is tilos.

     

    3. A HÁZIREND SZEMÉLYI HATÁLYA

    3.1 A Házirend kötelező érvényű a Physiovit valamennyi Ügyfelére, a 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia' helyiségeinek használójára, üzemeltetőjére, és ezek alkalmazottaira, megbízottjaira, vásárlóira és vendégeire/látogatóira.

     

    4. NYITVATARTÁSI REND

    4.1 A nyitvatartási rend szabályozásának célja:

    • - az Ügyfelek számára egységesen kommunikálható módon tegye lehetővé az áruk és szolgáltatások elérhetőségét,
    • - biztosítsa a használók részére az üzemeltetés, az oktatás, a tréningek és terápiák gyakorlati ideje, szabadon választható továbbképzésekkel kapcsolatos tanácsadás, vásárlás és az áruforgalommal kapcsolatos egyéb szolgáltatások összehangolását.

     

     

    5. MAGATARTÁSI SZABÁLYOK

    5.1. Általános elvek: Mind a PhysioVit, mind partnerei, dolgozói, mind a Látogatók/Ügyfelek számára szükséges meghatározni azon általános viselkedési normákat, melyek egyrészt a 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia' színvonalát, másrészt a jogszabályoknak és az íratlan társadalmi elvárásoknak megfelelő viselkedést segítik elő.

    5.2. A 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia' egész területén TILOS:

    • 5.2.1.1. dohányozni
    • 5.2.1.2. közerkölcsöt sértő magatartás tanúsítani, közerkölcsöt sértő tárgyakat behozni
    • 5.2.1.3. élő állatot behozni (kivéve a vakvezető kutyát)
    • 5.2.1.4. vendéglátóipari, idegenforgalmi tevékenységet végezni
    • 5.2.1.5. engedély nélkül ügynöki tevékenységet folytatni, reklámhordozóként közlekedni
    • 5.2.1.6. engedély nélkül szórólapot terjeszteni, vagy a 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia' falaira egyéb felületeire plakátot ragasztani
    • 5.2.1.7. hangoskodni és bármely olyan magatartást kifejteni, amely másokban megbotránkozást, riadalmat kelthet
    • 5.2.1.8. kereskedelmi céllal, megbízásból, vagy tanulási célból a 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia' engedélye nélkül fényképezni, video-, vagy hangfelvételt készíteni

     

    5.3. Kötelességek

    • 5.3.1.A 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia'  kötelessége, hogy a használók számára előírt szabályokat betartassa.
    • 5.3.2 A használók kötelessége: A használók a használatban álló területeket, épületrészeket kötelesek rendeltetésszerűen használni, és kötelesek a PhysioVit bármely részének nem rendeltetésszerű használatának megakadályozása érdekében minden, ésszerűen elvárható intézkedést megtenni (pl. rongálás megakadályozása, kár, rongálás azonnali bejelentése, stb.). Ezen követelmény érvényesítése érdekében a használók kötelesek a 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia'  munkáját elősegíteni, utasításait betartani, kéréseinek eleget tenni, vele hatékonyan együttműködni. A használó köteles tartózkodni minden olyan magatartástól, mellyel más tevékenységét zavarná.

    6. A közös használatú területek rendeltetésszerű és nem rendeltetésszerű használata: A közös használatú területek vizesblokkjait kizárólag eredeti rendeltetésük szerint szabad használni és azokba tilos hulladékot, vagy más anyagot önteni.

     

    7. A 'PhysioVit Sport és Rehab Akadémia'  BIZTONSÁGI RENDELKEZÉSEI

    7.1 Őrzés-védelem és biztonság

    7.1.1 Biztonsági szolgálat: A PhysioVit őrzés-védelmét bizonyos területeken biztonsági szolgálat is ellátja, amelynél kamerarendszer biztosítja a megfigyelést.

    7.1.2 Nyitvatartási időben a biztonsági őrök a közös területeken jelenlétükkel és tevékenységükkel közreműködnek a PhysioVit nyugodt működéséhez szükséges feltételek biztosításában.

    7.1.3 Látogatók, használók és dolgozók biztonsági szűrése: A biztonsági szolgálat a látogatóknak a Rehab Akadémia épületébe való belépésekor, illetve onnan történő távozásakor, kizárólag a hatályos jogszabályi rendelkezések betartása mellett indokolt esetben jogosult a látogatók, használók, és dolgozók csomagjait megvizsgálni. Az ilyen vizsgálat alapos gyanú esetén,csak személy- és vagyonvédelmi okokból, kellő körültekintéssel történhet, és nem járhat a látogatók, használók, és a dolgozók fölösleges zaklatásával, személyiségi jogainak megsértésével. A Rehab Akadémia közös területein kizárólag a biztonsági szolgálat jogosult ilyen tevékenységre.

    7.1.4 Garázdaság: Garázda magatartás, vagy bármely szabálysértés, bűncselekmény kísérlete, elkövetése esetén a Rehab Akadémia biztonsági szolgálata köteles eljárni és szükség esetén a rendőrséget értesíteni.

    7.1.5. Biztonsági kamerarendszer: A biztonsági kamerarendszert a biztonsági szolgálat felügyeli.

     

    8. NEM RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLAT

    8.1. Főbb kötelezettségszegések:

    • 8.1.1 nyitvatartási rend megsértése
    • 8.1.2 munkavégzési rend,
    • 8.1.3 dohányzási tilalom megsértése
    • 8.1.4 tevékenységi tilalmak megszegése
    • 8.1.5 fogyasztóvédelemmel kapcsolatos szabályok megsértése
    • 8.1.6 higiéniai szabályok megsértése
    • 8.1.7 a hang- és zajszabályok ismételt megsértése
    • 8.1.8 nyilvánvalóan hanyag/ gondatlan kezelésből adódó dugulás, szennyvízelöntés okozása
    • 8.1.9 alapvető magatartási szabályok ismételt megsértése
    • 8.1.10 reklámszabályok megsértése
    • 8.1.11 rendeltetésszerű használatra vonatkozó szabályok megszegése
    • 8.1.15 technológiai, műszaki előírások megszegése, ide értve a nyílászárók nyitását, zárását is
    • 8.1.16 bármely olyan tevékenység vagy mulasztás, amely a Házirendnek a rendelkezéseibe ütközik, s amely a Rehab Akadémia többi használójának érdekeit jelentős mértékben sérti, vagy veszélyezteti, különösen, ha ezzel valamely tevékenység elvégzése tartósan, vagy nagymértékben korlátozottá, vagy lehetetlenné válik.
    • 8.1.14 Rehab Akadémia által a vendégek számára kiépített ingyenes WIFI/WLAN hálózat terhelése, az internet használata során jogellenes cselekmények elkövetése;

     

    8.2. SZANKCIÓ A PhysioVit a Házirendbe ütköző magatartás észlelése esetén köteles felszólítani a használót írásban a Házirendnek megfelelő magatartás tanúsítására. Tekintettel arra, hogy a Házirend a használókkal megkötött szerződés elválaszthatatlan részét képezi, a felszólítás ellenére történő ismételt és súlyos kötelezettségszegés esetén a Rehab Akadémia jogosult szankcióként min. 50 000 Ft/szabályszegés megfizetésére kötelezni a használót, vagy a felmondás lehetőségével élni.

     9.  ELÁLLÁS, TERMÉKEK/SZOLGÁLTATÁSOK, AMELYEKRE NEM BIZTOSÍTOTT AZ ELÁLLÁS JOGA

    9.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének m) pontja alapján a nem tárgyi adathordozón nyújtott adattartalom tekintetében az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes belegyezésével kezdte meg a teljesítést és az Ügyfél e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítést megkezdését követően elveszíti a Korm. rendelet 20. § -ban részletezett elállási jogát. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Megrendelés leadása és a Megrendelés Kosárértékének kifizetése előzetes beleegyezésének minősül, ugyanis a megrendelési folyamat során erről folyamatosan tájékoztatást kap. 

    Ügyfél tudomásul veszi azt is, hogy ezt követően a Korm. rendeletben meghatározott 14 napos elállási jog nem illet meg.

    9.2. Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt jótállási és vagy kellékszavatossági szabályokat a digitális adattartalom speciális jellegének megfelelően kell értelmezni.

     

    10. ALKALMAZANDÓ JOG, PANASZKEZELÉS, JOGÉRVÉNYESÍTÉS

    10.1. Jelen Szerződés vonatkozásában a magyar jog az irányadó. A jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával a Felhasználó tudomásul veszi és hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ből származó jogai és kötelezettségei összességét harmadik személyek részére átruházza. A Felhasználó ezennel előzetesen hozzájárul az ilyen szerződésátruházáshoz.

    13.2. Az Ügyfél a Előfizetésével vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

    • Telefon: +36-1 790 9900
    • Internet cím: www.physio-vit.hu
    • E-mail: info@physio-vit.net

     

  • A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

    A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

    A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

    1. a fogyasztó neve, lakcíme,
    2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
    3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
    4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
    5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
    6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
    7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

    A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

    A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

    Fogyasztóvédelmi eljárás

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/

    Bírósági eljárás

    Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

    Békéltető testületi eljárás

    Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

    A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

    Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

    Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

    A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

    A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

    A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

    A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.A kérelemnek tartalmaznia kell

    1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
    2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
    3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
    4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
    5. A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
    6. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
    7. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
    8. a testület döntésére irányuló indítványt,
    9. a fogyasztó aláírását.

    A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

    Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

    A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
    A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
    https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

    Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

     
    Baranya Megyei Békéltető Testület

    Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

    Telefonszám: 06-72-507-154

    Fax: 06-72-507-152

    E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu


    Békés Megyei Békéltető Testület

    Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

    Telefonszám: 06-66-324-976

    Fax: 06-66-324-976

    E-mail: eva.toth@bmkik.hu


    Budapesti Békéltető Testület

    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

    Telefonszám: 06-1-488-2131

    Fax: 06-1-488-2186

    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu


    Csongrád Megyei Békéltető Testület

    Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

    Telefonszám: 06-62-554-250/118

    Fax: 06-62-426-149

    E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu


    Fejér Megyei Békéltető Testület

    Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

    Telefonszám:06-22-510-310

    Fax: 06-22-510-312

    E-mail: fmkik@fmkik.hu


    Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

    Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

    Telefonszám: 06-96-520-217

    Fax: 06-96-520-218

    E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

     

    Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

    Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

    Telefonszám: 06-52-500-710

    Fax: 06-52-500-720

    E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu


    Heves Megyei Békéltető Testület

    Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

    Telefonszám: 06-36-429-612

    Fax: 06-36-323-615

    E-mail: hkik@hkik.hu


    Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

    Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

    Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

    Fax: 06-56-510-628

    E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu


    Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

    Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

    Telefonszám: 06-34-513-027

    Fax: 06-34-316-259

    E-mail: szilvi@kemkik.hu


    Nógrád Megyei Békéltető Testület

    Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

    Telefonszám: 06-32-520-860

    Fax: 06-32-520-862

    E-mail: nkik@nkik.hu


    Pest Megyei Békéltető Testület

    Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

    Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

    Telefonszám: 06-1-269-0703

    Fax: 06-1-474-7921

    E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu


    Somogy Megyei Békéltető Testület

    Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

    Telefonszám: 06-82-501-026

    Fax: 06-82-501-046

    E-mail: skik@skik.hu


    Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

    Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

    Telefonszám: 06-42-311-544

    Fax: 06-42-311-750

    E-mail: bekelteto@szabkam.hu


    Tolna Megyei Békéltető Testület

    Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

    Telefonszám: 06-74-411-661

    Fax: 06-74-411-456

    E-mail: kamara@tmkik.hu


    Vas Megyei Békéltető Testület

    Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

    Telefonszám: 06-94-312-356

    Fax: 06-94-316-936

    E-mail: vmkik@vmkik.hu


    Veszprém Megyei Békéltető Testület

    Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

    Telefonszám: 06-88-429-008

    Fax: 06-88-412-150

    E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu


    Zala Megyei Békéltető Testület

    Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

    Telefonszám: 06-92-550-513

    Fax: 06-92-550-525

    E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

    Online vitarendezési platform

     

    Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

    Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
    A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

    Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

    10.3. A Szolgáltató és az Eladó fenntartja a jogot, hogy jelen Weboldalak Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit frissítse, illetve időközönként módosítsa, hogy az tükrözze a weboldal működési módját és feltételeit, vagy a jogszabályi környezet változását. Ilyen esetekben az Általános Szerzdési Feltételek módosított változata jelenik meg az oldalon. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmát érdemes időről-időre figyelni a Weboldalon. Az Általános Szerződési Feltételek ellen, azok Weboldalon történő közzétételét követően, a Vásárló/Felhasználó tiltakozhat.

     

    11  AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSRE VONATKOZÓ SPECIÁLIS RENDELKEZÉSEK

    11.1. A Weboldalra bármely Felhasználó/Ügyfél beléphet. A Szolgáltató és az Eladó fenntartja a jogot, hogy az Ügyfélnek/Vásárlónak a Megrendelés leadásához való jogosultságát és hozzáférését és/vagy valamely fizetési mód választását majd alkalmazását korlátozza, amennyiben az adott Ügyfél/Vásárló a Weboldalon végzett tevékenységével veszélyeztetheti a Weboldal zavartalan működését és/vagy tevékenységével az Szolgáltatónak, vagy az Eladónak kárt okozhat. Ezen esetben az Ügyfél/Vásárló az Ügyfélszolgálatához fordulhat, ahol a korlátozás(ok) indokairól tájékoztatást kap.

    11.2. Az Ügyfél az Eladóval bármikor kapcsolatba léphet az Eladói Portálon az „Impresszum” menüpontban feltüntetett elérhetőségeken. Az Eladó az Eladói Portálon az általa kapcsolatfelvétel céljára megadott információk valósságáért és helyességéért felel.

    11.3. Amennyiben egy adott internethálózatról a Szolgáltató megítélése szerint az átlagosnál nagyobb forgalom érkezik, az Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Weboldalt látogató Felhasználók/Ügyfelek/Vásárlók számára „captcha” típusú kód használatát vezesse be, a Weboldal tartalmának és valamennyi információjának a védelme érdekében, illetve adott esetben korlátozza a Szolgáltató felé irányuló forgalmat.

    11.4. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben tudomására jut, hogy Ügyfél fiókjához való hozzáférését harmadik személlyel megosztja, akkor felfüggessze vagy korlátozza az érintett Ügyfél fiókot.

    11.5. A Weboldalon feltüntetett Tartalom, különösen a Digitális adattartalmak leírására használt információ nem jelenti az Eladó ajánlati kötöttségét, ezek kifejezetten a bemutatás célját szolgálják, és azok tartalmáért az Eladói Portál üzemeltető Eladó felel. A Szolgáltató nem vállal semmilyen jogi felelősséget az Eladó által az Eladói Portálra feltöltött tartalmak vonatkozásában, a szolgáltató kizárólag a “tracktime.hu” fő domain alatt megjelenő tartalmakért felel, az egyes aldomainek Eladói Portálok elérésére szolgálnak.

    11.6. Az Eladó a Megrendelés lebonyolításával kapcsolatos szolgáltatások teljesítésével harmadik személyt bízhat meg a Vásárló előzetes és/vagy egyidejű tájékoztatásával. Ez a Vásárló beleegyezéséhez nem kötött. Az Eladó azonban ezen esetekben is felel a Vásárlóval kötött Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítéséért.

     

    12.  Bankkártyával történő fizetés az alábbi fizetési szolgáltató közreműködésével:

    Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A Barion Payment Zrt. fog szerepelni a vásárló által kapott bankszámlakivonatokon, mint elfogadóhely.

    Az előfizetés a választott előfizetési időszak lejártakor automatikusan megújul. Ennek értelmében a Szolgáltató jogosult az előfizetési időszak lejártakor a következő előfizetési időszakra esedékes előfizetői díjat automatikusan beszedni mindaddig, amíg az Előfizető ezzel ellentétes nyilatkozatot nem tesz. Az Előfizető az ezzel kapcsolatos lemondó nyilatkozatát az aktuális előfizetési időszak lejáratát megelőzően bármikor megteheti a profiloldalon vagy a Szolgáltatóhoz címzett elektronikus vagy postai üzenetben.

    A BARION Payment Zrt. fizetési szolgáltató weboldala, adatkezelési irányelvei, és Általános szerződési Feltételei az alábbi címeken érhető el.

 

13 . HÁZIREND MÓDOSÍTÁSA

13.1.A PhysioVit egyoldalúan jogosult a Házirendet módosítani, kiegészíteni.

13.2. A Házirend módosításáról , kiegészítéséről a PhysioVit köteles értesíteni Ügyfeleit.

 

Jelen Házirend hatályba lépése 2025. január 01.

PhysioVit csoport üzleti irányítását végző PhysioVit Kft.



Az Eladói Portálokra vonatkozó speciális rendelkezések

A Kétkerék Info Kft. a Eladói Portálokat közvetítő szolgáltatóként üzemelteti, és a tracktime.hu szolgáltatásban Eladóként jelenlevő vállalkozások Részvételi jegyeit és Előfizetéseit jeleníti meg. A közvetítő szolgáltatók jogait és kötelezettségeit a Kétkerék Info Kft gyakorolja. E termékek, illetve szolgáltatások vonatkozásában a szerződés az Eladó (tracktime.hu partner) és a Vásárló között jön létre. A vásárlással kapcsolatos fogyasztói jogok az Eladónál közvetlenül érvényesíthetők. A tracktime.hu nem vállal felelősséget az Eladói Portálon megjelenő, nem tőle származó felhívásokkal, ajánlatokkal és az ezek alapján létrejött szerződésekkel vagy bármely szerződés létrejöttének elmaradásával vagy megszüntetésével kapcsolatban, különösen az értékesített Digitális adattartalmak minőségéért, biztonságáért és jogszabályi megfelelőségéért, és nem vállal kötelezettséget ezen termékek ellenőrzéséért. Az Kétkerék Info Kft. nem közvetít és nem avatkozik bele a Vásárló és az Eladó partner közötti fogyasztói vitába, jogvitákba, tranzakciókba.